Menu

303 Avenue

Identyfikacja wizualna

303 Avenue

303 Avenue
Identyfikacja wizualna

303 Avenue to polska marka modowa założona w 2010 roku przez Marzennę Niemoczyńską, która w swoich kolekcjach łączy współczesną modę z kobiecą subtelnością. Ubrania charakteryzują się doskonałym wykonaniem i dbałością o każdy szczegół. Utrzymane są w stonowanej kolorystyce. Obejmuje ona czernie, grafity i kontrastujące z nimi pastele. Wszystkie kolekcje powstają we własnej szwalni, z najwyższej jakości tkanin sprowadzanych z Włoch i Francji. Produkty marki regularnie pojawiają się w polskich edycjach magazynów modowych.

Celem projektu było uporządkowanie dotychczasowej komunikacji wizualnej marki, w ten sposób, by odznaczała się spójnością oraz jak najtrafniej oddawała jej charakter. Wszystkie zaprojektowane materiały drukowane cechuje minimalistyczna forma, subtelna kolorystyka i zastosowanie najlepszej jakości papierów.

Udostępnij:
Facebook
Twitter

Marka dynamicznie się rozwija. Ma dwa butiki; w centrum Warszawy oraz w starym Browarze w Poznaniu, a ponadto showroom, który po 5 latach funkcjonowania, został przeniesiony w samo serce stolicy, na ulicę Mokotowską. Mieści się on w zabytkowej kamienicy z 1893 roku.

Modelka: Małgosia Guzowska
Rysunek fasady kamienicy: Karolina Jakubowska
Zdjęcia modelki: Dorota Porębska
Zdjęcia projektu: Aleksander Znosko

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!